INI BELOG AIQIS !


assalamualaikum

PLACE WHERE ALL MY SECRETS REVEALED. ENJOY READING ! Want search somehting ?


D'owner

16 y/o :) A GIRL WHO LOVES EVERYTHING

Blog Archive



leave your footprint

<
Contact Me

: puteri balqis
: I dont have
: @_raeki
: butterhuggs@gmail.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
ukkm test
Khamis, 27 November 2014 | 0 Diamond[s]


Hello everyone, i'm back. 
Hari ni aku nak citer pasal ukkm ni. Penah dengar tak? sape yang ada memohon untuk kemassukan mrsm sudah tentu da tau so sape yang tak tau lagi ukkm ni ujian kelayakan kemasukan mrsm .

Aku budak tingkatan tiga yang baru habis pt3 so aku pun cuba la try mohon mrsm ni. firstly nak mohon kene mintak password kat pejabat mara jadi parent aku pun pegi pejabat mara amik password. Kene bawak slip pertengahan ngan salinan ic sahaja. tup tap tup tap parent aku pun balik dan suruh aku bukak komputer, log in dan isi ap yang patut. 

so kat situ ada diberitahu yang aku kene buat ujian ukkm ni bila dan dimana. aku pilih dekat kpm beranang . pada tarikh bertuah tu aku ngan family aku pegi la ke kpm beranang . tapi yang aku tak berapa sukanya kene pakai baju sekolah. so aku pun selongkar la almari nak cari baju sekolah, almaklumlah da cuti sekolah. lagi satu jangan lupa bawak kalkulator saintifik dengan ic awak. 

makesure korang datang awal tau. sebab time tu aku datang lambat pastu sesat pulak tu. huh kelam kabut. siapa yang x biasa dengan tempat yang awak nak buat ukkm ni datang la awal. sebab nak kene cari dewan lagi makmal pulak. macam2. 

setibanya aku di makmal komputer aku pun masuk. nerveous gak la . sebab bila aku masuk je semua pandang, huh tahula aku lambat. hahha... ukkm ni buat guna komputer . jadi orang tu hanya bagi arahan so aku pun ikut ap yang patut.

 pejam celik pejam celik aku dah sampai soalan terakhir .. yay akhirnya. siapa da siap boleh balik jadi aku pun kluar . ahhaha. btw soalan math dia memang mengancam.