INI BELOG AIQIS !


assalamualaikum

PLACE WHERE ALL MY SECRETS REVEALED. ENJOY READING ! Want search somehting ?


D'owner

16 y/o :) A GIRL WHO LOVES EVERYTHING

Blog Archive



leave your footprint

<
Contact Me

: puteri balqis
: I dont have
: @_raeki
: butterhuggs@gmail.com

Credits

© 2013 - Full Template by Anugerah Salsa and the basecode from Arrien Amani . Cute icon from Pixel.
B.I.A.F
Selasa, 16 September 2014 | 0 Diamond[s]
Assalamualaikum..
haa.. mesti korang tertanya-tanya apa tu BIAF. 
Nak tau? BIAF tu ialah nama kumpulan aku di sekolah. Kumpulan gengster? kumpulan hot mcm dalam novel ain maisarah tu "the wanababes" (maaf ejaan salah) ..
Bukann.. kami hanya kumpulan biasa. BIAF menandakan friendship kami. 
Why BIAF?? sebab itu adalah gabungan nama kitaorang iaitu balqis (aku), irah, akina, fatheeha.
cer gabungkan huruf depan kami. jadi lah BIAF.
kitaorang dah 3 tahun bersama.. jom aku ceritakan kisah sorang-sorang start dari irah.

Irah ni nama sebenar dia Nazirah. Kat sekolah kitaorang panggil dia "naz" . irah tu panggilan dia dekat rumah (upps terbagitau maaf). aku kenal dia ni dari sekolah rendah lagi. kenal camtu-camtu je. bila masuk sekolah menengah ni baru rapat. kitaorang selalu gaduh tapi bukan gaduh bermasam muka sampai seminggu dua tu. gaduh gaduh biasa. dari yang aku tengok, dia ni tak suka mengalah. asik nak menang je. tu gaduh tuu. Dalam grup tu kitaorang dua je minat kpop. so macam rapat sikit la sebab ada citarasa yang sama. cehh.. 

next, ialah akina.. akina ni pun aku kenal dia dari sekolah rendah. tapi tak kenal sangat. sebenarnya aku kenal dorang ni dari sekolah rendah. hehe... akina ni dia friendly . mula-mula aku kenal dia aku rasa cam janggal sebab entahlah. tapi bila aku kenal dia baru tau yang kami memang banyak persamaan . banyak ke? hahaa.. dia ni cam manja-manja sikit. almaklumlah anak bongsu. tapi kat sekolah dia yang sulung so apa-apa hal dia yang urus . nampak tak... dia ni rajin buat keje rumah. sirius aku kata. walaupun aku tak duduk satu bumbung ngan dia, aku tau. jadi dia ni memang sesuai buat menantu. hahaaa.. 

akhir sekali, fatheeha .. kitaorang panggil dia teha. kitaorang memang sekepala. dia paham aku, tapi aku kekadang tak faham dia. haha.. just kiding . aku rapat jugak ngan dia sebab kenal dari sekolah rendah. dulu kitaorang sama kelas. dia ni bendahari kelas. tugas yang dia pegang ni dari sekolah rendah lagi au. memang layak la dia sebab dia memang bertanggungjawab. tapi bila dia dah keluar suara, cepat-cepat la bayar duit kelas. ahaha.

kiri : akina, aku , fatheeha(pink) , nazirah (coklat)

aku la yang terpendek sekali dalam grup ni. aku harap hubungan baik kita berkekalan hingga akhir hayat . aminn